Огляд робота DSG
Прогрес не стоїть на місці, і модифікації різного характеру стосуються всіх агрегатів та механізмів сучасного автомобіля. Не виняток і коробка передач. Зупинимося докладніше на роботизованій КПП DSG 7, яку виробляє VAG. Звичайно, як і будь-які складні пристрої, у неї є свої переваги та недоліки.
DGS 7 є семиступінчастою роботизованою АКПП. Агрегат був розроблений компанією Volkswagen та став встановлюватися на моделі автоконцерну з 2006 року. Відмінною особливістю механізму є наявність двох зчеплень, що дозволяє досягти швидкої зміни передач та високої плавності ходу.
По суті DSG 7 є механічною коробкою передач, де зміна швидкостей відбувається під управлінням автоматики. На сьогоднішній день такий агрегат можна зустріти на багатьох моделях VAG-групи – Audi, Skoda, Volkswagen, Seat.
Розглянемо компоненти РКПП:
- Корпус агрегату
- Муфти зчеплення
- Шківи
- Мехатронік
Блоком управління є мехатронік, який складається з:
- ЕБУ
- Гідроблок
- Датчики
- Тяги та приводи
Принцип роботи DSG 7 схожий на схему функціонування механічної КПП. Передача зусилля відбувається через систему зчеплення. Розрив зв’язку між коробкою і двигуном відбувається в автоматичному режимі і управляється електронікою. Зазначимо, що тут працює два зчеплення.
Система влаштована таким чином, що один механізм відповідає за парні передачі, а інший за непарні. Отже, доки одна передача працює, комп’ютер готує другу. Це дозволяє звести до мінімуму час, який витрачається на перемикання швидкостей.
Достоїнства і недоліки
Велика кількість негативних відгуків про ранні версії агрегатів наводить на думку, що позитивних якостей DSG 7 не має, проте це не так. Зупинимося докладніше на плюсах та мінусах цієї системи:
Плюси
- Швидка зміна передач
- Можливість ручного керування
- Зниження витрати пального
Мінуси
- Вібрації при перемиканні швидкостей
- Неможливість буксирування автомобіля (інакше є ймовірність серйозного пошкодження КПП)
- Складний ремонт та мала кількість грамотних фахівців
- Високий ризик перегріву агрегату
- Частий вихід з ладу датчиків
Незважаючи на те, що виробник постійно допрацьовує та модифікує агрегат, на даний момент він не демонструє високої надійності, маючи велику кількість недоліків. Отже, вибирати автомобіль із такою КПП необхідно з великою обережністю. В автосервісі VAG що у Львові, по вул. Богданівська 15 ми виконуємо ремонт DSG будь якої складності.