Skoda Karoq з новим роботом DSG
Сьогодні відкрився прийом замовлень на компакт Skoda Karoq у нових поєднаннях двигунів та коробок передач. Атмосферник 1.6 MPI (110 к.с., 152 Н•м), що сполучався тільки з п’ятиступінчастою «механікою», тепер можливий з шестидіапазонним «автоматом»: у комплектаціях Active і Ambition. У той же час турбочетвірка 1.4 TSI (150 к.с., 250 Н•м), раніше доступна з восьмишвидкісним «автоматом» або «роботом» DSG-6 (DQ250), потоваришувала з трансмісією DSG-7 (DQ381) при двох зчепленнях. Такий повнопривідний Karoq можна взяти в трьох комплектаціях Active, Ambition, Style. Ціни на них після відставки DSG-6 не змінились.Volkswagen Taos, брат-близнюка Карока, першим поєднав 1.4 TSI та DQ381. У Таоса агрегат йде у випадках Respect, Status, Joy і Exclusive. Європейський Karoq оснащується зовсім іншими агрегатами: бензиновими турботрійкою 1.0 TSI (110 л.с., 200 Н•м) та турбочетвіркою 1.5 TSI (150 л.с., 250 Н•м), турбодизелем 2.0 TDI (115 і 15) ., 340 Н • м). Літровий двигун йде тільки з шестиступінчастою «механікою», інші бувають з DSG-7. Повний привід – прерогатива дизельного Карока. Ціни лежать у діапазоні 23 990-38 190 євро. За п’ять місяців 2021 року в ЄС продано 37 801 Karoq.