Нова Skoda Fabia 2022
Минулого року європейський клас B+ усох на 25%, до 2,24 млн машин. Однак Skoda Fabia цей графік випередила: за 2020 чеська модель знайшла 97 906 покупців, що еквівалентно скорочення попиту на 37%. Навіть із першої десятки Fabia випала. Але вже навесні цього року виправлятиме ситуацію візьметься машина четвертого покоління. А поки що у нас є офіційний тизер із силуетом п’ятидверного хетчбека та деяка інформація. Наприклад, автовиробник підтвердив переїзд Фабії на модульну платформу MQB-A0, на якій вже збудовані Volkswagen Polo, Seat Ibiza та Audi A1.
Fabia набуде більш грізне личко в стилі електрокара Skoda Enyaq iV із звуженими фарами та характерною решіткою радіатора. Ліхтарі вперше в історії моделі стануть горизонтальними та частково розташуються на дверях багажника. Привід буде тільки переднім, коробки передач – механічні та роботизовані з двома зчепленнями.
Широкий вибір виконань та двигунів, а також помірні ціни не зробили Фабію найпопулярнішою моделлю у сегменті. І все ж таки з кінця 2014 року чехам вдалося реалізувати більше 900 000 примірників.
Нова архітектура обіцяє Фабії габарити повніше, оптимізоване агрегатне компонування, більш просторі салон і багажник. Останній додасть обсягом 50 л (до 380 л). Збільшиться жорсткість конструкції кузова, що додасть балів щодо пасивної безпеки. З’являться нові електронні асистенти – адаптивний круїз-контроль, системи автогальмування з детекцією пішоходів, моніторинг сліпих зон та трафіку ззаду. Двигуни очікуються виключно бензинові – і все від соплатформенників. Це літрові атмосферні та наддувні агрегати, які на Polo видають 80-110 к.с., та 150-сильний турбомотор 1.5 TSI.