Електрокар Seat el-Born
Seat el-Born. Задня частина виглядає абсолютно новою і відрізняється від попередніх знімків, особливо дизайном бампера, формою і графікою ліхтарів. Взагалі-то, батарейному хетчбеку на основі концепту Seat el-Born настав час виходити на європейський ринок, а не тестуватися в камуфляжі.
Задній бампер із вставкою у вигляді трапеції повернувся на законне місце, як і спойлер над п’ятими дверима. Ліхтарі під плівкою і не розглянеш, поки вони не спалахнуть. У передньому бампері сітка замінена цікавішою структурою. Антени на даху раніше не було. Спрощення та здешевлення не уникнути, але загалом серійний el-Born (або просто Born) збереже оформлення концепту. Cupra Formentor цього місяця вже довела вірність шоу-кару. Першим у продаж надійде Volkswagen ID.3, клоном якого став el-Born, але поки на сайті Фольксвагена в Німеччині висить лише анонс без характеристик і цін. Якщо влітку ID.3 не з’явиться на вітрині, підтвердяться дані про проблеми із софтом, які вдарять і по Сеату. Сподіваємося, все обійдеться і el-Born отримає свої 204 сили разом із запасом ходу в 420 км.
На багажних дверях прототипу виднівся «спортивний» шильдик FR, який у випадку з паркетником Seat Ateca говорить про збільшення на 40 к.с. Виходить, що базовий el-Born (як і ID.3) буде 170-сильним, а стандартна як би віддача в 204 к.с. виявиться підвищеною. Іспанці подали заявки на реєстрацію в Європі товарних знаків Cupra Born і Cupra el-Born, повідомляє Auto Express. Отже, не за горами батарейний хот-хетч. Від паркетника Skoda Enyaq iV ми знаємо, що для заряджених версій електрокарів передбачені двомоторні силові установки з віддачею в 265 і 306 к.с. при повному приводі, а також акумулятор збільшеною до 82 кВт•год ємності. “Гарячі” Volkswagen ID отримають індекс GTX і літеру “R”, тоді як бренду Cupra зайві позначення не потрібні.