911 Carrera GTS
Як і в минулих генераціях, новинка у кузові 992 зайняла місце між Порше 911 Carrera S та 911 Turbo. Від молодшої версії вона успадкувала двигун – оппозитний бензиновий 3.0 з наддувом. Звісно ж, його форсували. Агрегат наростив потужність з 450 до 480 кінських сил, а максимальний момент, що крутить, – з 530 до 570 Нм.
Передачі перемикає МКП про сім швидкостей або восьмиступінчастий робот PDK. Пакет Sport Chrono з підібганою підвіскою входить у стандарт, так само як і спортивна випускна система. Динаміка порівняно 911 Carrera S Sport Chrono покращилася на одну десяту. З місця до сотні новинка “рве” за 3,3 секунди.
Зовнішні прикмети GTS – чорні колісні диски та грати на кришці двигуна, а також “тоновані” головні фари та задні ліхтарі. Версія доступна у вигляді купе та кабріолету, з повним приводом і без нього. Крім того, її запропонують у вигляді Targa, причому всі провідні колеса в цьому випадку увійдуть у стандарт.
Підвіска PASM з адаптивними амортизаторами та заниженим кліренсом знята зі “старшого” 911 Turbo, але покладена вона лише купе та кабріолету. Targa – ходова “молодшого” 911 Carrera S. Але посилені гальма з десятипоршневими передніми супортами є у всіх GTS, так само як і розширені на 10 міліметрів колісні покришки.
Інтер’єр у стандарті наголошує на чорний колір, хоча доступні й інші варіанти. Тахометр налитий червоним кольором, а важіль МКП укорочений. Крім того, у GTS погіршена шумоізоляція – але настільки, щоб водій міг насолодитися брутальним тембром вихлопу. Серед опцій – набір Lightweight Design, де задля легкості видалені задні сидіння, а передні мають вуглепластикові каркаси.
Продаж новинок Porsche стартує на початку осені, але ціни вже опубліковані. У тому числі – для Росії. У нас GTS-версія обійдеться мінімум в 11 мільйонів 480 тисяч гривень, що на 1,6 мільйона дорожче за молодшу 911 Carrera S. Деякі опції на старті недоступні. Наприклад, пакет Lightweight Design виробники “підганять” покупцям лише у листопаді.