Огляд Audi Q8 в Україні

Audi Q8 – флагманський позашляховик-купе із елегантною зовнішністю. Шанувальники Інгольштадта чекали на нього 10 років, адже саме стільки пройшло після випуску BMW X6, головного конкурента улюбленої марки. І ось влітку 2018 в місті Шеньчжень широкому загалу була представлена ​​новинка, в якій злилися воєдино експресія, технологічність і характерні риси німецького авто.

Екстер’єр

Перше, що відзначають експерти – спортивний профіль, завдяки якому Ауді Кю 8 виглядає стильно і незвичайно. У профіль він виглядає динамічним кросовером, адже його скошена лінія даху з нахиленими задніми стійками та екстремальним кутом нахилу лобового скла візуально подовжує кузов і дає певну легкість. А ось в анфас – це явно брутальний позашляховик із потужним капотом та агресивним оформленням передньої частини. У його зовнішності чітко вловлюються тенденції перших моделей автомобілів серії Audi Quattro з поправкою на сучасні тенденції. Візитною карткою нових моделей Інгольштадта стали восьмикутні радіаторні грати Singleframe, доповнені виступаючим спойлером. У Ку8 вона вийшла занадто масивною і додає вигляду машини певну агресію.

Німці залишилися вірні своїм традиціям і використали звичні багатьом клиноподібні фари та повітрозабірники, яким вторить і архітектура бічних зовнішніх дзеркал заднього виду. Авто нової ери не могло залишитися без сучасної оптики: у базовій версії використовуються світлодіодні фари, а опціонально пропонується освітлення HD Matrix LED. На цьому, мабуть, агресія закінчується, адже капот плавно переходить у бічну лінію без додаткового яскраво-вираженого виштампування. І лише пороги виділяються на безрамкових дверях.

Про позашляхові якості цієї моделі заявляють масивні колісні арки. У серійній версії машина комплектується 20” колесами, але як опція передбачена установка 22”. Похилий дах плавно переходить в габаритну задню частину авто. Спойлер над заднім склом робить Ку 8 присадкуватою, проте без цієї деталі розробникам не вдалося б досягти відмінних динамічних якостей. Цікава деталь – наявність другого спойлера на кришці багажника, під яким розташувалися витягнуті по горизонталі задні ліхтарі. Цей автомобіль буквально розрізає простір своїм агресивним передом, і в той же час тримає під контролем всю ситуацію ззаду, з прищуром дивлячись на переслідувачів, що відстають.

Незважаючи на те, що нова модель заявлена ​​позашляховиком, це авто дещо поступається в розмірах молодшому братові Ку7. Огляд Ауді Q8 з позиції конструктивних можливостей дає привід задуматися, а чи буде гарний цей автомобіль у складних умовах?

На підтвердження статусу автомобіля виступає кліренс. У Ку8 в базі 254 мм, а у Ку7 з пневмопідвіскою всього 235. І жирну точку в суперечці ставить масивне обваження та розширювачі колісних арок, доступні в пакеті S line.

Інтер’єр

Незважаючи на те, що новий позашляховик менш довгий за Ку7, його салон вражає габаритами. Справа в тому, що у цього авто немає третього ряду сидінь, а завдяки ширині в 2 метри створюється враження просто величезного внутрішнього простору. Передні крісла не тільки не стикаються один з одним, а знаходяться навіть на певному віддаленні. Завдяки таким розмірам навіть широкі передні стійки не приховують оглядовість лобового скла. А задній пасажирський ряд розрахований на три повноцінні місця. За внутрішніми параметрами Audi Q8 2018 перевершує своїх прямих конкурентів BMW X6 та Mercedes GLE Coupe.

Навіть серійна версія подарує своєму господареві максимум комфорту. Незважаючи на те, що в цій моделі в базовій версії запропоновані стандартні сидіння, в новенькій Ку8 ви почуватиметеся як у салоні самого навороченого спортбека. Декілька точок підтримки спини і шиї в додатку з широким підлокітником – саме це відразу відчувається при оцінці переднього ряду крісел. Кому потрібен спортивний варіант, той може вибрати опцію у вигляді пакета S-line.

Якщо пасажири ззаду завжди відчувають якусь незручність під час далеких поїздок, то Audi Q8 назавжди вирішило цю проблему. У цій машині на задньому ряду вільно помістяться три дорослі людини щільної статури. Також там легко можна встановити три автокрісла. Збільшені габарити внутрішнього простору заднього ряду дають цілком обґрунтоване пояснення, чому дизайнери не стали виїмки для колін у спинках передніх крісел, як було в Q5.

Об’єм багажника в цій моделі становить 605 літри, що досить дивно, адже така машина могла б мати і більший літраж. Тим не менш, цього відділення цілком вистачає для сімейних подорожей, а за умови складання спинок заднього дивана у співвідношенні 40:20:40 автомобіль можна вільно використовувати для перевезення великогабариту і довгомірів (розмір багажника збільшується до 1755 л). Ідеально рівна підлога, як у Q3, тут не передбачена, зате в серійній версії за промовчанням пропонують електропривод, а за додаткову плату – моторизовану шторку.

ОНЛАЙН ЗАПИС НА РЕМОНТ





    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]