Електрокар Audi Q5 E-Tron
Електрокар Audi Q5 e-tron дебютував у двох варіаціях
Електричний кросовер Audi Q5 e-tron, зібрати модель Volkswagen ID.6, дебютував на автосалоні в Гуанчжоу. Основні дані про продукт СП SAIC Volkswagen були відомі до прем’єри. Залишилось уточнити деталі. На шоу показали дві версії: задньопривідний Q5 40 e-tron з мотором потужністю 150 кВт (204 к.с.) та повнопривідний Q5 50 e-tron quattro з двома електродвигунами на сумарні 225 кВт (306 к.с.).
Обидві ці версії задовольняються однаковою тяговою батареєю з повною ємністю 83,4 кВт•год. Задньопривідний варіант проходить на одній зарядці 560 км за китайським стандартом CLTC-P, а Q5 50 e-tron quattro – лише 520 км. Третій заготовлений для серії варіант, Q5 35 e-tron із заднім приводом на 132 кВт (180 к.с.), на шоу не було представлено. Але відомо, що молодша модифікація матиме акумулятор ємністю 63,2 кВт•год. Двигуни у моноприводних версій мають однакову тягу в 310 Н•м, а у двомоторного варіанта в запасі 460 Н•м.
Audi Q5 e-tron випускатиметься на заводі SAIC-VW в Аньтіні. Європі чи Америці Q5 e-tron не світить, він призначений лише для Китаю. Діапазон цін – 400 000-520 000 юанів (4,65-6,05 млн рублів). Але для світових ринків є добрі новини. У розпалі тести нової моделі Audi Q6 e-tron. Це середньорозмірний електричний кросовер на новій платформі Premium Platform Electric (PPE) з 800-вольтовою батареєю. За неофіційними даними, Q6 будуть задньо- і повнопривідні версії, звичайний кузов і варіант Sportback, RS-модифікація з 440 кВт (598 к.с.) віддачі.
Попри ранні припущення, електрокар Q6 не змінить нинішні e-tron і e-tron Sportback. На тих скоро чекає рестайлінг, при якому зміняться зовнішність і начинка. “І-трону” повинні подарувати більш ефективні мотори та новий акумулятор. Очікується, що максимальний запас ходу на зарядці підросте з нинішніх 441 км. приблизно до 600 км. Дебют Audi Q6 e-tron, як і оновлених побратимів e-tron/e-tron Sportback, очікується у 2022 році, а Q6 e-tron Sportback, швидше за все, з’явиться у 2023-му.